:

Az első 24 részét itt tudod elolvasni! Ezen blogon a 25. résztől kezdődően kerülnek fel a részek!

2011. február 13., vasárnap

Következő rész

Sziasztok!
Következő, azaz 26. rész jövő hét hétvégén fog felkerülni, febr. 19. vagy 20.-án, attól függően, mikor tudom befejezni.
Tettem fel egy pár soros részletet a jobb oldali menüsávba, a Következő rész boxba, illetve csodák csodájára, már a címét is kitaláltam, pedig azt mindig csak a rész megírási után szoktam :D
Mivel kaptam a 25. részhez néhány negatív kritikát, így igyekszem ezt a részt már minőségibbre megírni, és hozni a szokásos színvonalat. Ezért is nem a mostani hétvégére "csaptam össze". Ennek van jó és rossz oldala, mármint annak, hogy nem hetente fogok új részt hozni, hanem kéthetente.
Mivel elég sok dolog összetornyosult a fejem felett, így nekem ez így kényelmesebb, mert naponta elég 1 oldalt is megírnom, ami akár kikapcsolódás is lehet egy-egy hosszú nap után. Ma például olyannyira elkapott az írhatnék, hogy már a 3. oldalnál tartok :D ami lehet, hogy nem tűnik soknak, pedig higgyétek el, amikor kihúzzátok a lap széléig mind a négy oldalon a margót, akkor bizony-bizony igen hosszúnak tűnik egy oldal papírra vetése.
Mivel még mindig bizonytalan vagyok a végkifejlettel és a cselekménnyel kapcsolatban, próbálok sokat olvasni és ihlettel telítődni, ez a másik ok, amiért nem hetente teszek fel egy részt.
Cserébe ígérek fordulatokat, izgalmakat, romantikát, és megszokott színvonalat, értelmetlenségek, szóismétlések, és logikátlanságok nélkül.

Hasta Luego!
Bunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése