:

Az első 24 részét itt tudod elolvasni! Ezen blogon a 25. résztől kezdődően kerülnek fel a részek!

2011. szeptember 11., vasárnap

Ami lesz

Szóval gondolkodtam, gondolkodtam...
Főleg hideget, de azért meleget is kaptam, de a döntésemet akkor is inkább az befolyásolta, hogy mit érzek a fic iránt.

Szóval arra jutottam, hogy megnyitottam a Word dokumentumot, amelyben írom ugyebár ezt a fanfictiont. Már meg volt az új részből fél oldal, ami elég jóra sikeredett. Aztán csak nem sikerült kierőszakolnom magamból a következő sort.

És azt gondoltam: minek erőltessem, amikor láthatóan már úgysem működik? És igen. Minek erőltessem. Az erőltetésnek már egyszer mindannyian megittuk a levét, amikor írtam egy kegyetlen szar (bocs) részt. Szerintem nincs értelme.

Ez most nekem nem megy. Annyira ráuntam és kiszerettem ebből a regényfolyamból, hogy nem tudom folytatni és még az sem motivál, hogy tényleg már annyi rész meg van és nem sok hiányozna a végéből, ha tudnám, milyen véget akarok, de per pillanat a következő rész tartalma is homályos.

De nem akarom elásni sem. Szóval hagyok még néhány hónapot magamnak és ennek a történetnek. Jön a BD premier. Ha film jóra sikeredett és tetszeni fog, akkor tuti hogy újra nekikezdek ennek. Ha nem, akkor is meglátjuk mi lesz.

Szóval nem abbahagyom, nem feladom, hanem félrerakom. Remélem érthető a különbség.
Egyelőre. Mert ha a BD nem hozza meg a várható lelkesedést, akkor tényleg abba fogom hagyni.

Tudom, hogy most még jobban elástam magam nálatok, de tudjátok én nem író vagyok és nem kapok pénzt az írásért. Nekem ez egy hobbi, ergó senki de senki nem várhatja el tőlem, hogy olyat folytassak, amihez már nem érzek kellő affinitást.

Nem várok megjegyzést ehhez a bejegyzéshez, le is tiltottam. A csetet is levettem, mert nekem nincs szükségem arra, hogy mindenfélének elmondjatok meg szidjatok (tisztelet a kivételnek), úgyhogy hogy valójában fogalmatok sincs, hogy milyen vagyok.

Említettem régen az önálló, saját gyártású történetet, amit ezután indítottam volna el. Töröltem a blogot, amit annak hoztam létre. Azt nemrég elkezdtem írni, de nem fogom publikálni blogon, hanem csak magamnak írom. Ha befejezném, ami biztosan nem az elkövetkezendő időkben fog bekövetkezni, akkor a közeli ismerőseimnek és barátaimnak mutatom meg. Tudom, hogy van köztetek talán 1 ember, akit érdekelt volna, de köszönjétek Erikának és hasonlóan "kedves" embereknek, akik miatt ezt a döntést hoztam.

Üdv,
Bunny